Sunday, April 11, 2010

Nuwe kinderstorieboek....... Asemsnak oulik....!!! Loxi die olifantjie

Ek kuier nou die dag so bietjie op die web en kuier toe vir Loxi raak .Loxi is afrika-olifantkalfie en leer by sy persoonlike veldwagter alles natuurwetenskap feite.Ek self kan nie meer wag om my boek te kry om te lees nie de ewige kind kom dan goed uit.Die boek is `n wrintiese 92 bladsye en is vir kinders 4 tot 12 jaar en geskik vir voorlees en selflees.Maar gaan kyk eerder self op http://loxi.co.za/. Vir meer inligtting en kyk en maak kennis met Loxi .Die goeie nuus is dat Loxi ook van April af in Engels ook beskikbaar is

Onthou lees is so belangrik vir kinders en in vandag se tyd is boeke so belangrik en dit moet kinders se aandag trek .Ek is seker Loxi gaan dit doen .Ek wil net vir Yolandi du Plessis baie baie geluk wens met hierdie pragboek en ek glo dat Loxi baie kinderhartjies baie baie gelukkig gaan maak .Mooi so Yolandi jy het `n taak welgedaan.

No comments:

Post a Comment