Sunday, November 15, 2009

Studie oor pynverligting en hakprikke

Jippie ek was reg ...Ek het nog altyd geweet dat wanneer babas gevoed word hul pyndrempels baie hoer is en daar is die week studie uitgereik wat dit bewys het.Die studie is gepubliseer in die Pediatrics Volume 124 no 5 November 2009.
Die studie se doelwitte was
  1. Om verskeie eenvoudige pynverligting tegnieke in pasgebore babas te evalueer
  2. om die ooreenkoms tussen gedragsoptrede en kardiese reaktiwiteit tydens hakprik in gesonde pasgebore volermyn baba te evalueer.

Die studie was gedoen deur babas in 6 groepe te plaas en die groepe was

  1. Kontrole groep geen pynverligting
  2. Nie voeding suiging bv fopspeen
  3. Mamma hou baba vas
  4. Orale glukose voeding
  5. Formule voeding
  6. Borsvoeding

Al die babas was dan onderwerp aan die gewone pasgebore siftingtoetse wat met hakprik gepaard gaan en die resultaat was

  1. die babas wat die meeste pyn ervaar het was die in die groep wat geen tegnieke gebruik het nie en die babas wat die minste pyn ervaar het was die wat gevoed is met kos

Vir my in my praktyk het ek dit male sonder tal ervaar dat waneer daar prosedure gedoen word en baba gevoed word hul beter hanteer en minder hulen nou het ons dit op swart en wit dit werk Hoera vir mammas wat instinktief beter is vir hul babas

1 comment:

  1. Thanks for posting this, Hettie! It's nice to know I am doing something right :-)

    ReplyDelete