Sunday, November 22, 2009

Ouerskapskursus met verskil vir alle ouers van babtyd tot in die tienerjare

Wie weet van die Immergroen ouerskap kursus of die Evergreen Parenting kursus? Vir wie lui die naam Hettie Britz `n klokkie of Andalene Salvesen? of wie weet van die boompie temperament boek oftewel Kweek Kinders Met Karakter, en Kweek kinders met gesag, aha ek sien daar gaan liggie op.Ek is baie gelukkig en onlangs geakkrediteer as fasiliteerder om hierdie ouerskap kursus aan te bied.

Die kursus word aangebied by kerke ,skole, selgroepe, ouergroepe en ook vanaf my eie plekkie.Die kursus is `n intensiewe kursus wat alle aspekte van ouerskap aanraak ,iets wat ons as ouers so nodig het in vandag se tyd.Ek kan die kursus aanbied soos dit die groepe sal pas. So kontak my en bele tyd in jou kind se toekoms.
Van die onderwerpe is
  • Gereedheid vir ouerskap
  • Norme en Waardes
  • Die 5 R`e Rituele, Respek, Rolle, Roetine, Respek
  • Definisiie van Gesag
  • Perspektief op gesag
  • Die 4 Kweekstyle
  • Manipulasie
  • Wat is temperament
  • Ontdek jou eie temperament
  • Verstaan mekaar
  • Kindertemperament
  • Praatboomtaal
  • Oorsig oor die tuin en dissiplineskap
  • Dissipelskap
  • Waarom moet ons soms ons kinders straf
  • Hoe straf ons in liefde
  • Vlakke van dissipline
  • Skadelike straf
  • Reels vir snoeityd
  • Dissipline volgens ouderdom en temperame
  • Waarom moet ons kinderontwikkeling verstaan
  • Vlakke van psigososiale ontwikkeling
  • Vlakke van morele ontwikkeling

Die kursus word deur my op die basis van DVD`s van Hettie en Andalene gedoen met baie praktiese voorbeelde en raad.Dit is `n plus minus 16 uur kursus en vol pret.As ek jou nou nuuskierig gemaak het gaan kyk by www.immergroenouerskap.co.za en epos my by hetti@worldonline.co.za of skakel my by 0118152129 of 0834925861 om kursus te bespreek.Dalk wil jy he ek moet dit by jou skool kom aanbied of by jou selgroep of by jou kerk .Dit kan gedoen word

Ons eerste oggendkursus nog die jaar is tjok en blok maar ons mag jou dalk nog kan indruk . Die volgende een gaan einde Januarie begin op Donderdae aande.Dis tyd en geld wat jy nie sal mors nie en jy weet dat jy op jou pad is om kinders met karakter te kweek.

No comments:

Post a Comment