Wednesday, January 13, 2010

Welkom 2010

Welkom 2010 hierdie nuwe jaar, hierdie nuwe tydperk, sokker ,nuwe babas ,nuwe kleuterskole ,nuwe graad een parabeeners ,nuwe graad 8s,nuwe eerstejaars sjoe julle dis eintlik erg.Erg as mens daaraan dink hoe vinnig tyd verbysnel ,hoe vinnig die lewe gaan .Dis `n gevoel wat ek nie kan beskryf as ek al die fotos van die graad eens blinknuut klere en hare,en die graad agts in hul hoerskole bekyk.Ai en die trotsheid oorweldig my by die een se geboorte was ek ,hierdie een was ek in die fliek toe die sms deurkom sy is hier maar sy is in ICU bid, daardie een het ek so gesukkel om op die bors te kry, hierdie een was weer `n gestruggle om op die bottel te kry.

Sjoe dan besef ek weereens hoe vol my lewe is hoe gelukkig en bevoorreg ek is om deel van soveel lewens te wees en dan hierdie kindertjies later te sien presteer dan voel ek so trots en wanneer die mammas deel die goeie en slegte wil ek sommer bars van trots....Mense ek dank God dat hy my hierdie passie gegee het en dat ek op baie jong ouderdom besef het ek is op hierdie aarde vir doel om ander te help!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Hettie, I thank Heavenly Father too for putting you on this earth :-) You have been such a help and resource to me over the years. You always make me feel ten feet tall and the best mother. Thank you!

    ReplyDelete
  2. Jy is die heel beste Hettie!

    ReplyDelete